Here we go again

Tog en liten spontan pause med bloggandet hade inte riktigt tid så då blev det pause men nu kör vi igen ! Har rullart på mes hästarna och det funkar bra , ånestad tävlingen gick super och tävlingen förra helgen stryker vi ett sträck över och kör igen , måste tänka på galoppen mer speciellt på tävling. Då jag blir lite spänd om jag har galoppen löser sig resten! Idag var det i alla fall clear round hoppning i föreningen , Vilma hoppa 110 och 115 galantes ett ner i varje, pappa lånade Roma och hoppade två 1 m . Vart lite imponerad faktiskt då han inte ridigt ordentligt på länge . I första red han fel men i andra var det en jäkligt fin runda han gjorde! Duktigt tycker jag! Fyllt 15 har jag gjort oxå woop woop! Fick en iPhone 4s , parfym,pengar av mamma och pappa och typ iPhone skal , hörlurar , body lotion och lite andra grejor av mina underbart fina vänner! Bloggar mer sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0