Attyrory Speedy

Attyrory Speedy
Imp.Irland
Speedy aka Lilleman är en D-ponny valack född -97 .han har varit i vår ägo sen 3 år tillbaka snart. Först dela jag och min tvillingsyster Vilma på honom men sen börja jag tävla Roma mer och då sa vi att vi skulle köra varsin häst!Så det senaste året har jag mest ridit honom hemma och trimmat dressyr och teknik hoppat honom mesans Vilma tävlar och tränat honom.
Han har Vilma tävlat upp till LA och han har tidigare gått MVSB .Speedy är nog den mest sociala ponnyn någonsin och kommer nästan alltid springande fram till en i hagen. Han är pigg och lyhörd att rida och hoppar med försiktighet och bra teknik .Speedy betyder väldigt mycket för mig då han var min första ponny och lärt mig så extremt mycket på honom.En riktig läromästare. Han är även till salu för de som är intresserade lämna en kommentar så får du min mailadress och telefonnummer så är det bara att ringa om du vill ha mer information.


Kommentarer
Postat av: Mallan

Härliga bilder!

2012-10-29 @ 09:46:43
URL: http://mallanballan.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0