Roma

Roma 
Regazzoni- Napoleon 
Roma är ett fux sto född -99 .163 cm i mankhöjd och svensk halvblod. Roma har vi ägt i 1 1/2 års tid tror jag ,först var det pappa som red henne och tävlade Men sen jobbade han så mycket så att jag fick ta över,Vilket jag är jätte glad över ! Roma är undebar på de flesta sätt och är mycket samarbets villig för att vara fux märr ;) just nu tävlar vi 110-120 hoppning .Roma har tidigare gått 140 hoppning och målet såsmåningom är att kvla junior sm. Är alltid positiv i hoppning och ställer upp till 100% min stjärna . Så nu hoppas jag att ni vill följa vår utveckling i framtiden. Här är lite bilder på min snygging!
 
//Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0