Rubrik

Godmorgon folket! Trött som fasen idag, ska ta mig ut till stallet snart, juste glömde skriva om julklapps rejset hos Evelina ! Brukar alltid ha sådan otur i sånna här grejor , men nu hade jag största flowet! Fick en mössa ( kriga för den ) , ett rosa påslakarn , body lotion, foundation borste, eyeliner vässare och en liten sminkväska ! Så det var kul. Blir utritt idag tror jag på Roma och Speedy . Chaqiue är inne i en liten viloperiod just nu så hon skriver jag inte så mycket om. Hon har förresten fått ett jätte konstig vätske fylld sak på bogen , svårt att hålla det rent med alla täcken , men tror veterinären kommer på måndag och tar håll på den . Så är ingen större fara med henne i alla fall . Pigg och glad är hon så det är jätte skönt . Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0