No pain no gain

Mentala träningen var sjuk awesome lärde mig jätte mycket hur jag ska tänka och hur jag är som person på tävling. Sånna saker som man inte tänker på , Anna Nordin som föreläste hade förlorat ett ben i en ridolycka när hon var tio men red nu dressyr ( för funktions nedsatta) och working equpiment på elit nivå. Väldigt cool tjej var hon både rolig och proffsig , det var riktigt lärorikt och jag rekommenderar henne starkt . Varit på mental träning tidigare men den här var liksom i en helt annan liga . Nöjd ! Var i stallet före träningen och promenera med hästarna och mockade, en super rolig och lärorik dag helt enkelt ! Rubriken var min speciella sak att tänka när man tvivlar. Mycket nya saker på hjärnan ikväll som är värda att tänka på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0